Centrale telefonice

Centralele telefonice actuale sunt sisteme digitale de ultimă generaţie, interconectabile, compatibile Euro – ISDN, cu capacităţi de la câteva porturi până la sute de posturi telefonice, compatibile din punct de vedere al serviciilor oferite, al programării şi al terminalelor utilizate cu reţelele de telefonie din România. Centralele sunt proiectate şi produse pe baza celor mai recente tehnologii de transmisie voce/date, ce oferă facilităţi avansate şi aplicaţii pentru toate dimensiunile de organizaţii, fie ele mici, medii sau mari.

În sistem se pot conecta atât telefoane analogice obişnuite cât şi terminale digitale care oferă funcţii şi facilităţi extrem de avansate, garantând utilizatorului un acces simplu la o gamă foarte largă de servicii disponibile.

- Modelele cu afişaj sunt dotate cu taste interactive denumite “navigator”, care vă ghidează în timpul utilizării sistemului, facilitându-vă accesul la diversele funcţii ale acestuia.

- Atunci când se efectuează un apel intern şi numărul format este ocupat, se poate rezerva apelul către respectivul interior, telefonul apelând interiorul dorit de îndată ce acesta s-a eliberat, anunţându-vă, în acelaşi timp, printr-un ton corespuzător.

- În cazul în care sunteţi într-o convorbire pe o linie externă, puteţi avea acces la funcţiile afişate pe display, precum cea de conferinţă, de repetare a formării numărului, de acces la numerele scurte din memorie etc. prin apăsarea tastei ” navigator ” corespunzătoare.

- Este posibilă, de asemenea, vizualizarea pe afişaj a agendei dumneavoastră telefonice şi efectuarea automată a unui apel prin simpla acţionare a tastei ” navigator ” corespunzătoare numelui persoanei pe care doriţi să o contactaţi.

- Sistemul afişeaza numerele de interior sosite în absenţa dumneavoastră sau la care nu s-a răspuns şi vă avizează asupra existenţei acestora prin intermediul unui mesaj specific, afişat pe display.

- Consola pentru extensie cu câteva zeci de taste, dotate cu LED-uri bicolore este destinată vizualizării gradului de ocupare a liniilor interne şi/sau externe, precum şi a apelului lor direct.

- Voice Mail reprezintă un sistem centralizat de secretariat, ce permite tuturor utilizatorilor deţinerea unei căsuţe poştale vocale proprii. Astfel, devin posibile: înregistrarea unui mesaj vocal pentru situaţia în care lipsiţi din birou, ascultarea mesajelor lăsate de alte persoane, sau chiar înregistrarea unor convorbiri importante, ce pot fi transferate ulterior, eventual şi altor colegi.

- Graţie funcţiei de Operatoare Automată (VAU), toate apelurile aflate în derulare nu vor fi niciodată lăsate fără răspuns. Operatoarea automată integrată furnizează apelantului extern diferite mesaje de întâmpinare, în funcţie de context, îndrumându-l către interiorul dorit, prin intermediul unui meniu vocal. Poate răspunde simultan la mai multe apeluri şi este în măsură să ofere, pentru fiecare apel în parte, câte un mesaj individual.

- Adaptat pentru a lucra într-un mediu cu mai mulţi operatori de telefonie, LCR-ul (Least Cost Routing) sistemelor telefonice digitale găseşte imediat traseul cel mai convenabil din punct de vedere al costului convorbirilor, oferind utilizatorului posibilitatea obţinerii unor economii importante legate de costul traficului telefonic.

 
 
Descarca Flash Player pentru a vedea continutul.
 

Meniu

Certificari

 
 
Made by
Servicii complete web design Bucuresti