Control acces

Sistem de control acces

Softul de control acces poate restricţiona sau permite accesul în diferite zone ale unei instituţii în funcţie de dată, oră, perioadă de concedii etc.

Sistemele cu cartele de proximitate au marele avantaj că nu se uzează. Comunicarea cu cititorul fiind realizată prin unde electromagnetice, nu are loc contactul fizic şi implicit nu apare uzura. Pe cartele se pot imprima emblema companiei, fotografia posesorului şi datele lui de identificare (nume, funcţie etc). Cardul poate servi şi ca legitimaţie de serviciu.

Sistemele cu amprentă digitală termică sau amprentă digitală optică sunt mult mai uşor de utilizat nemaifiind nevoie ca personalul să poarte un card care se poate pierde. Nu mai necesită costuri suplimentare pentru carduri şi prezintă un sistem de siguranţă extrem de ridicat.

Sistemul prezintă un grad înalt de securizare prin posibilitatea îmbinării amprentei cu parola sau smart-card-ul, accesul fiind gestionat de softwar-ul de monitorizare a datelor. Sistemele de pontaj şi control acces asigură:

- evidenţa zilnică a perioadei lucrate pentru fiecare angajat,

- grafice şi analize periodice (lunare, săptămânale, zilnice) pe fiecare angajat, departament etc.,

- restricţia intrării în instituţii folosind turnicheţi pentru persoane sau bariere automate pentru autovehicule, cu acces condiţionat în funcţie de oră, zi a săptămânii, perioadă de concedii.

- controlul intrării în anumite spaţii interioare a persoanelor neautorizate, atunci când se montează cititoare la intrările diferitelor camere sau clădiri din interior (contabilitate, proiectare, arhivă),

- codurile conţinute de cartele sunt alocate unor niveluri de securitate, posesorii lor putând avea acces în diferitele zone ale instituţiei în funcţie de poziţia avută în conducerea companiei,

- cititoarele pot conţine şi o tastatură cu coduri numerice, accesul fiind permis atât pe bază de cartelă, cât şi introducând un cod valid pentru acea zonă şi acea perioadă,

- dacă se pierde un card, acesta se invalidează, accesul nemaifiind permis, ba chiar la încercarea de intrare se generează o alarmă, hoţul fiind astfel prins în flagrant,

- se poate crea o bază de date cu fotografiile angajaţilor, la intrarea în companie personalul de pază confruntând imaginea care apare automat pe un monitor cu persoana ce a făcut o cerere de acces,

- în locurile cu un nivel crescut de securitate se montează cititoare de amprente biometrice, eliminând astfel riscul pierderii, furtului sau deteriorării cartelei uzuale,

- se exportă datele în diverse formate compatibile cu softurile de pontaj pentru calcularea automată a salariilor,

- sistemul permite controlul şi verificarea datelor printr-o Reţea Internă sau INTERNET cu un soft specializat instalat pe un alt calculator,

- sistemele montate în diverse locaţii din acelaşi oraş sau din oraşe diferite, pot comunica formând o reţea, gestionând o bază de date centralizată, actualizată automat, pentru a avea control asupra diverselor puncte de lucru.

 
 
Descarca Flash Player pentru a vedea continutul.
 

Meniu

Certificari

 
 
Made by
Servicii complete web design Bucuresti